Treceți la conținutul principal

Ce am mai scris și pe unde am mai scris (postări personale)

Acesta nu este primul meu blog, iar cei care mă cunosc știu deja că am mai cochetat cu acest stil de scriitură și pe alte site-uri și alte meleaguri - din categoria lifestyle feminin - cum ar fi site-ul www.feminis.ro și blogul zaina.ro.

ce am scris


Pe www.feminis.ro, un site drag mie, am scris câțiva ani în secțiunea dedicată blogurilor, iar postările mele au curs destul de des, zic eu (sub umbrela „Criticând oameni din 1987”). Am scris pe teme diverse, mai ales despre relații, despre cum mă sabotam singură, despre cum eram un Grinch care nu (mai) credea în iubire, despre ce mită i-aș fi oferit lui Moș Crăciun, despre frică, tatuaje, seriale preferate („Doctor Who”), eroi, lecții pe care le-am învățat până la 27 de ani, păpușa Ken și faptul că iubesc ca o vacă.

Pe blogul zaina.ro am scris o singură dată, pentru că era un moment delicat al vieții mele, când îmi era teribil de dor de tata și făceam o trecere în revistă a unor lucruri dragi pe care le-am învățat de la el și pe care astăzi le prețuiesc mai mult ca oricând:

Pe mine, tata m-a învăţat lucruri care multora li s-ar părea mărunte, însa azi, când el nu mai este printre noi, le preţuiesc mai mult ca oricând: să cos un nasture, să fac cea mai suculentă salată de roşii cu ceapă, să apreciez munca pe care o fac, să beau vin roşu de ţară şi să mănânc cu poftă şi să mă bucur de tot ce mi se pune în farfurie. Ba chiar datorită lui am învăţat, cu paşi mici şi timizi, să gătesc, chiar dacă nu a mai apucat vreodată să mănânce din preparatele mele (pentru că am luat acest start prea târziu), însă el a fost factorul care m-a îndemnat, cu o mână invizibilă, să îmi înving teama de aragaz şi de polonic.

Însă pentru mine crème de la crème este în prezent povestirea cu care m-am înscris la un concurs al Revistei de Povestiri și cu care am și câștigat. Mi-am pus sufletul pe tavă, oamenii aceștia mi-au citit scurta povestire și au publicat-o pe site-ul lor, aici: www.revistadepovestiri.ro. Intitulată deloc întâmplător „Fața nevăzută a femeii din Naipu”, descriu în poveste o întâmplare legată de modul în care s-au cunoscut tatăl și iubitul meu.

fața nevăzută a femeii din Naipu


Acum mi-am făcut curaj să o iau de la zero cu blogul, am la dispoziție un spațiu nou-nouț și curat ca o coală A4 abia scoasă din topul de hârtie, un spațiu în care aștept cu nerăbdare să mă desfășor în scris și să mă prezint așa cum doar eu știu celor care mă citesc. Sper să mă lovească inspirația cât mai des.

Sursa imaginii: Nick Morrison pe Unsplash

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ken, păpușa masculină: calități și defecte

M-am gândit să scriu acum ceva timp despre lecțiile de viață pe care le-am învățat de la nepoțeii mei, trei la număr. De șapte ani sunt mătușă cu normă întreagă (recunosc, uneori este normă "întreagă", alteori este doar part-time). Dar lăsând gluma la o parte, cei mici reprezintă pentru mine o sursă bogată de lecții de viață, deși vârstele lor, însumate, nu fac cât vârsta mea de acum. Una dintre cele mai importante lecții vine chiar de la nepoțica mea cea mare, de 7 ani și 3 luni. De ziua ei de naștere și-a dorit și a primit o păpușă-băiat, pe care a botezat-o Ken. Toată lumea știe cine este Ken, e iubitul păpușii Barbie, șaten, tras ca prin inel. Păpușa Ken, partenerul lui Barbie. Sursă imagine: Pixabay Dar Ken (cel pe care l-a primit nepoata mea) este din "noua generație" de păpuși masculine: are o tunsoare la modă, blugi skinny, pătrățele pe abdomen, o cămașă slim fit și sprâncene perfect pensate. Ce mai, e un păpușel ideal! Micuța mea nepoată al cărei

De ce avem nevoie de pomelnic?

Scriam recent niște gânduri într-o agendă cu pisici , pentru un atelier pe care îl urmez în prezent, dedicat modului în care ne scriem povestea personală. Apropo, am cunoscut aici, în acest spațiu sigur și magic, niște oameni minunați, cu un extraordinar talent la condei. Și tot scriind „tema”, mi-am adus aminte, alunecând pe panta melancoliei, de acele clipe când bunica mea mă ruga să îi scriu pomelnicele pe două foi rupte dintr-un caiet, cu care urma să meargă a doua zi la biserică. Atunci nu luam în seamă rolul pomelnicului, până când am văzut un film cu Al Pacino - „Stand Up Guys” – în care personajul interpretat de Pacino spune la un moment dat că se spune că murim de două ori – o dată când ne dăm ultima suflare și o dată când ultima persoană pe care o cunoșteam ne pomenește numele: „They say we die twice. Once when the breath leaves our body, and once when the last person we know says our name” ( sursa ). Nu m-am gândit niciodată la interpretarea asta a morții în dublu e